Wersja wpisu „Usługa przeprowadzenia badania wizerunku Rzecznika Praw Dziecka" znak BDG-WZP.260.11.2024 z dnia pon., 28/10/2024 - 18:59

-A A +A

„Usługa przeprowadzenia badania wizerunku Rzecznika Praw Dziecka”

znak BDG-WZP.260.11.2024

Data opublikowania: 28 października 2024 r.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:  ocds-148610-8f692785-165f-477e-ae6e-d347f5d2668e

Strona internetowa prowadzonego postępowania: (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia)

 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f692785-16...

 

Nr referencyjny: BDG-WZP.260.11.2024

Zamawiający udostępnia dokumenty zamówienia związane z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na stronie internetowej prowadzonego postępowania (link powyżej).

Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”

Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

wzor_umowy_badanie_wizerunku_rpd.docx

swz.docx

zalacznik_nr_2_do_swz_-_formularz_ofertowy.docx

zalacznik_nr_3_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcow_wspolnie_ubiegajacych_sie_o_udzielenie_zamowienia_ws._podzialu_obowiazkow.docx

zalacznik_nr_4_do_swz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_oraz_niepodleganiu_wykluczeniu.docx

zalacznik_nr_4_do_umowy_wzor_protokolu_odbioru.docx

zalacznik_nr_5_do_swz_-_aktualnosc_informacji.docx

zalacznik_nr_5_do_umowy_klauzula_informacyjna.docx

zalacznik_nr_6_do_swz_-_oswiadczenie_dot._grupy_kapitalowej.docx

zalacznik_nr_6_do_umowy_oswiadczenie_o_poufnosci.docx

zalacznik_nr_7_do_swz_-_wykaz_uslug.docx

zalacznik_nr_7_do_umowy_umowa_powierzenia.docx

zalacznik_nr_8_do_swz_-_wykaz_osob.docx

zalacznik_nr_9_do_swz_-_karta_kryteriow_pozacenowych.docx

Kategoria: